Türk halkının inanılmaz bir seçim yeteneği var. Geçen sezon da bu sezon da Survivor’dan elenen isimlere ve o hafta yaşananlara bir bakın. Terazi ünlü ya da ünsüz hiç şaşmıyor. Seyirci olduğudan daha farklı bir imajı ve kof kabadayılığı asla kabul etmiyor. İşin ekran yanına gelince... Survivor’daki helikopter kamera çekimleri giderek okullarda ders olacak kaliteye ulaştı. Bizde genel adet bir iş tutuncaya kadar para harcamaktır ya, Acun Ilıcalı bu tuzağa düşmüyor.
Bir Çocuk Sevdim
Kanal D’de başlayıp beklenen reytingi alamayınca kaldırılmadan hemen önce Star TV’ye geçti Bir Çocuk Sevdim. Doğuş Grubu’nun kararı doğruydu zira dizi kendi hayran kitlesini yaratmayı başardı. Diğer dizilere göre planları daha uzun ve akıcı olmayan bir diziydi ama usta oyuncu kadrosu ve örneği çok hayatları kapsadığı için tuttu. Pazartesi gecesi diziyi uzun bir aradan sonra tekrar seyrettim. Bıraktığım yerdeki karakterlerin çoğu büyük bir dönüşüm geçirmiş. Peki nasıl oldu da ana karakterler bu kadar büyük değişimi bir arada geçirdiler? Dizilerde hayatın olağan akışının zorlanmaması gerektiğine inananlardanım ve bunu ısrarla savunmaya devam ediyorum.
Reklama para harcamak
Türkiye’de reklam filmlerini daha çok medyadan satın aldığı bütçe üzerinden konuşuyor ve hata yapıyoruz. Oysa reklam prodüksiyonuna harcanan para en az reklam kadar önemli. Dünden beri sosyal medyada Cem Yılmaz’ın yeni Türk Telekom reklamı paylaşılıyor. Bedavadan milyonlarca tık ve seyirci demek bu. Maddi değerini hesaplamaya kalksanız televizyonlara ödenen para kadar büyük bir bütçe çıkar karşınıza. Aradaki fark da akıllı kurumların karı olur...