Ferhat Göçer Fox Tv’yle anlaşmış, radyo reklamından duydum.Reklamı dinledikten sonra da acaba faturayı kim ödedi diye düşündüm. Şaka yapmıyorum, Ferhat Göçer radyolara kendisi için bir reklam verse ancak bu kadar olurdu dedirtecek bir metin dinledim. Fox Tv adı koca reklam spotunda sadece bir kere geçiyor, o da en sonda.
Yani Fox Tv kendi parasıyla Ferhat Göçer markasının kendi markasından üstün olduğunu söylemiş. Oysa doğru reklam stratejisi Ferhat Göçer’e metinde Fox Tv’nin adını tekrarlatmak ve insanlar Göçer’in bir şarkısını duyduklarında da akıllarına Fox Tv’yi getirebilmektir.
Bir televizyon dizisi ya da programında kısacık tanıtım, hatta gazeteye verilen ilan bile son derece belirleyicidir.Bakın Kanal D’nin sezon içerisinde yayına sokup geri çektiği şarkı yarışması tek bir kere ve ilk bölümüyle birinci oldu zira muhteşem bir ses ve yarışmacı hikayesinin işaretini verdiler bize.
Yayınlarını çok eleştiririm ayrı ama Cnn-Turk radyoda tanıtım kuşağını iyi kullanıyor. Buna karşın radyoda reklam süreleri ayarlanamadığı için çoğu zaman bültenlerin başı radyoda yayınlanamıyor. Televizyonculuk çok ciddi bir iştir ve sadece yayın değil tanıtımdan reklama her merhale için bu durum geçerlidir...
Cansu Dere dönüyor
Ezel’den beri televizyon izleyicisi Cansu Dere’yi dizilerde görmüyor. Dizi sektörüne giren Endemol Türkiye’nin
yeni sezon projelerinden birisi de Cansu Dere ve Murat Yıldırım’ın oynayacakları bir dönem dizisi.
Dizinin senaryosunu Ezel’in senaristleri yazacak, artı bir demek mümkün. Buna karşın hikaye 1940’larda geçecekmiş ki setini kurmanın en zor olduğu dönemlerden biri.
Araba, telefon, kostüm, tramvay, hepsi 60 ya da 70’leri anlatan dönem dizilerine oranla daha zor.Ancak seyircinin Cansu Dere’yi özlemiş olması da büyük avantaj...
Alabora başlıyor
Kanal D Cuma akşamı yeni bir yarışma başlatıyor adı Alabora. Bir teknenin içinde 7 kız 7 erkek 13 hafta boyunca Ege’nin koylarında dolaşacak, denizde ve kumsalda çeşitli oyunlarda birbirlerine üstünlük sağlamaya çalışacaklar.
Daha önce Yunan Adaları’nda çekilen ve global magazin kanalı E! Entertainment’da yayınlanan bir yarışma vardı. Pek benzer değiller zira o yarışmada görev her adada bir partner bulmak ve o partnerin jüri tarafından da onay görmesiydi. Burada tek benzerlik yarışmanın yatta geçmesi ama görsellik ve Mavi Tur teknelerine fayda sağlayacak bir yarışma olacağı kesin.
Deniz yolculuğu zordur, hem hava şartları hem de dar alanda çok kişi yaşamanın getirdiği gerginlik kısa sürede kendisini hissettirecektir.Bir de Turabi faktörü var yani olay çıkartarak popüler olma etkisi. Nasıl olacak hep birlikte göreceğiz...