29 Nisan 2025 Salı / 2 Zilkade 1446

Kraliyet’in tasarımcısı Türk markasını uçurdu

Kraliyet Ailesi’nin tasarımcısı Bora Aksu ile çalışan Türk markası Angels Never Die, 30 ülkede 650 satış noktasına ulaşarak büyük başarı elde etti.

Kaan Zenginli/İstanbul7 Nisan 2014 Pazartesi 07:00 - Güncelleme:
Kraliyet’in tasarımcısı Türk markasını uçurdu

Dünyanın en ünlü moda tasarımcılarından biri olan Bora Aksu, Türk markası Angels Never Die’yi uçurdu. İngiltere Kraliyet Ailesi’nin de moda tasarımcısı olarak bilinen Aksu, 3 yıldır çalıştığı markayı, modanın kalbi olarak bilinen dünya ülkelerinde aranan bir marka haline getirdi. İstanbul’da üretim yapan Taksim Tekstil’in global markası Angels Never Die, 35 ülkeye ihracat yapıyor. 650 noktada satışı bulunan markanın bir de Paris’te genel merkezi bulunuyor. Amerika’dan Avusturya’ya, İspanya’dan Fransa’ya, Çin’den Almanya’ya kadar birçok ülkenin moda şehirlerinde boy gösteren markanın yurt dışında bir çok fanatiği de var. Desigual, G- star, Dolce Gabbana gibi sayısız dünya markası ile yarışan Angels Never Die, yurt dışında büyük fuarlarda da boy gösteriyor. Markanın tasarımları yabancı alıcı ve moda ikonlarından büyük ilgi görüyor.

8 bin ev hanımına iş veriyor

Marka tamamen el işçiliği ile hazırlanıyor. Taksim Tekstil kurucu ortağı Ferhat Barıtcı “Bizim diğer markalardan ayrıştığımız nokta, el emeği üretim yapmamız. Rutine binmiş koleksiyonlarımız yok. Sürekli yeni bir şeyler yaratıyoruz. İstanbul’da 8 bin ev hanımına iş veriyoruz. Tasarımlarımızın aksesuarlarını ve üretimden çıktıktan sonraki kısımlarını bu ev hanımları hazırlıyor. Onlara da bir ekmek kapısı olmuş oluyoruz. Ev hanımlarının ürettiği bu ürünler dünyada 650 satış noktasına ulaşıyor. 35 ülkeye ihracat yapılıyor. Ve birçok dünya markası ile yarışır hale geldik” diye konuştu.

Merter’de doğdu Paris'te büyüdü

Markanın iletişim sorumlusu Begüm Ahu Ağlaç ise özelikle Fransa ve İngiltere’nin markanın kalesi olduğunu söyledi. ABD pazarının da son yıllarda geliştiğini ifade eden Ağlaç “2000 yılında Merter’de küçük bir atölye’de doğan ve bugün dünyanın moda kentlerinde aranan bir marka olmak kolay değil” dedi. Geçtiğimiz hafta İstanbul’da bir defile düzenlediklerini söyleyen Ağlaç “40 ülkeden alıcı grubu bir araya getirdik. Kreasyonumuzu çok beğendiler” dedi. 1 ay sonra online shopu da açacakları bilgisini veren Ağlaç “Uzun vadede Türkiye’de markalaşacağız” dedi.